vrijdag 26 maart 2010

Yoroshiku onegaishimasu.

Dus. Zie hier mijn zesde blog. YAAAY. Omdat ik mijn ToT-lezers niet wil vervelen met mijn otakuïsme, dus ga ik dat hier doen. Hier ga ik kwijlen over anime personages, mijn review-writing-skills improven voor mijn Aniway-sollicitatie, en mijn gedachten uiten over alles wat ik lees en kijk. Dus, wat je hier zoal kan verwachten;

  • Reviews van Anime en Manga
  • Verslagen van afleveringen en hoofdstukken waarvan ik het waard vind er een verslag van de te schrijven.
  • Uitingen van mijn diepe hevige gevoelens van liefde, haat en sympathie van verscheidene personages.
  • Picspam
  • Lijstjes
  • Uitingen van frustratie over het verloop van dat wat ik aan het kijken of lezen ben, en over series die nog uit moeten komen.
Ik betwijfel ten zeerste of ik hier lezers zal krijgen, misschien dat Mao zo gek is om het te lezen, en wellicht mensen van MAL. Ik weet ook niet hoe lang ik het vol zal houden hier regelmatig te schrijven, aangezien ik dus ook vijf andere blogs bij hou, maar hè, we'll see! ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten